Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2007 17:10 - за банките
Автор: nobug Категория: Лични дневници   
Прочетен: 914 Коментари: 0 Гласове:
0



Банка да си, ей!
С банка да си нямаш работа. Нещо като перефразирано "майстор да не ти влезе в къщата". Или с други думи - живеем в интересни времена.

Колкото и да се стараеш всичко да е изрядно, не винаги нещата зависят само от теб.

Обичам всичките ми сметки да са под контрол. Какво имам да получавам, какво - да плащам... Често пъти даже правя FORECAST (това е функция в Excel) - да знам какво да очаквам следващия месец... Да, ама с банките не е точно така.

Вчера ми се обади един любезен господин и ми каза, че съм бил в просрочие. Аз! Който си превеждам по левова сметка 1/12 от годишната такса освен месечната погасителна вноска. Има някакъв проблем, казва си. Господина ме препраща към кредитния ми агент да съм си уговорел по-удобна дата за падеж на трансфера в евро (или еуро, не знам вече кое е модерно). Добре...

Отивам днес при посочената дама. С 7 листа разпечатки. При което тя казва:
- От къде са тези разпечатки.
Казвам, "от Интернет системата съм си ги извадил в Excel за по-прегледно".
На устата й беше да каже "а, не ги гледайте тези неща, то там това не е много...". Ама си замълча.

...

- Да, - казва колежката - има дебитна лихва, защото не е имало средства по евро сметката Ви.

Ами нямало е, защото Някой* е изтеглил еднократната такса за отпускане на кредит 4 месеца след отпускането на кредита. И Никой* не си е направил труда да ми прехвърли сумата от левовата сметка. А средства по левовата сметка - колкото искаш. Все пак аз съм се погрижил там с FORECAST-а...
Казват да съм си следял състоянието на сметките в Интернет. Да, ама като питах преди година за тази възможност ми казаха, че струва скъпо и не ми върши работа. Добре, казвам си, те знаят по-добре от мен. За мое щастие вече пуснаха тази услуга безплатно. Е, вече няма да допусна такава ситуация.

Проблемът на "господина по телефона" с липсващите средства го решиха за 5 минути. Толкова време отне на колежката да поцъка на компютъра си. И за тази "услуга" по прехвърляне между сметки взимат такса. Еми нормално е, все пак е между-банков трансфер... Не, чакай, всъщност не е между-банков... Тогава може би е заради разликата във валутите. Може би имат такса при преобразъване. Да, това ще да е...
Или пък е за да могат да осигурят заплатата на колежката. Те горките банки едва връзват двата края, мда...

* Някой, Никой, Всеки и КойДаЕ са четири много добри и неразделни приятели
Това за тези, които не са ги чували :)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nobug
Категория: Лични дневници
Прочетен: 73066
Постинги: 16
Коментари: 110
Гласове: 33
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930