Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2007 02:05 - камилчета
Автор: nobug Категория: Лични дневници   
Прочетен: 973 Коментари: 0 Гласове:
0



От известно време ми се върти една идея в главата, която Григор Гачев много добре е описал в "Странджа - продължението".

Става дума за следното:
Целия свят се управлява не от марионетките-управници, които ни се представят ежедневно по мас-медиите, а от задкулисните мега-собственици с умопомрачителен капитал. Всичко това много добре е обяснено в Sweet Caroline, епизод от сериала Prison Break.
От тази гледна точка дори съм склонен да съжаля Дж. Буш затова, че е трябвало да преглътне такова мащабно убийство, като това на хората от двете кули. Едва ли вече някога сънят му ще бъде спокоен. И всичко само с една цел - Америка да владее света. Но... това е една съвсем друга тема.

Мисълта ми е, че ... 
С много голяма вероятност ще се окаже, че всъщост, бидейки застъпници за природата в България и в частност за природен парк Странджа, през тези две седмици сме били нагло и безцеремонно използвани като параван за прокарване на някакви условия, които биха облагодетелствали точно определени личности (за които дори и не подозираме, че съществуват) и никой друг.
Тази идея е заседнала някъде в главата ми и не ми дава мира. Дано се окажа не прав. Дано наистина най-после сме проявили някакво гражданско самосъзнание и усилията ни са имали нужния ефект.
Можем само да се надяваме и да чакаме.


Тагове:   КАМИЛЧЕТА,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nobug
Категория: Лични дневници
Прочетен: 72962
Постинги: 16
Коментари: 110
Гласове: 33
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031